Beste DCL vissers, Zaterdag jl een wedstrijd gehouden om warm te draaien voor het seizoen. Het was een mooie dag met veel deelnemers. Toch hopen we dat het weer beter is , het water iets minder hoog staat en de vangsten iets beter zijn dan Afgelopen zaterdag. We wensen iedereen veel succes en spannende maar vooral mooie en gezellige wedstrijden toe tijdens deze competitie. Namens team Slothoeve Vinkel
Blog
Team Tubertini 2019

2019 DCL Team ’t Mun

Peter Hergt, Leen Harmsen, Sije Berkulo en Fred van ’t Pad
Onderste rij van links naar rechts:
Roelof Veldhuisen, Marco van Buuren, Ernst Metz en Leen Quak
Wij hebben er zin in en hopen op een gezellige competitie.
DCL Team Berenkuil 2019
Met dit team gaat de delegatie van het SnakeLake proberen om voor een verrassing te zorgen!! Heren namens DCL wensen wij jullie veel succes!!



